Drukuj

 

Informacje przed zakupem

Zamówienie w trakcie realizacji

Przesyłka w trakcie doręczania

Obsługa posprzedażowa


Informacje przed zakupem

1. Jak złożyć zamówienie ?

Przeglądając ofertę sklepu internetowego należy dodać wybrane produkty do koszyka. Kiedy wszystkie wybrane produkty znajdą się w koszyku kliknij przycisk "Złóż zamówienie".

System wyświetli stronę na której należy się zalogować lub założyć konto w przypadku pierwszego zakupu. Przy zakładaniu konta w sklepie internetowym należy podać dane do faktury, adres wysyłki oraz ustanowić indywidualne hasło do konta.

Dla Klientów dokonujących jednorazowego zakupu przygotowaliśmy także możliwość zamawiania bez rejestracji (bez zakładania konta).

Na końcu, po zalogowaniu/rejestracji należy zaznaczyć wybraną formę wysyłki/płatności oraz kliknąć przycisk "Wyślij zamówienie"

2. Czy towar jest dostępny ?

Przy każdym z produktów podajemy przybliżony czas realizacji zamówienia, czyli czas jaki potrzebujemy na wysłanie do Ciebie danego produktu. Jest on liczony od momentu przyjęcia zamówienia.

Jeśli przy produkcie znajduje się oznaczenie:
w ciągu 48h - oznacza to, że produkt znajduje się na naszym magazynie - paczka zostanie przygotowana do wysyłki lub wydania w ciągu 48 godzin (dot. dni roboczych)
w ciągu 4 dni, 7 dni, 14 dni - tak oznaczone są produkty z dłuższym czasem realizacji, które zostaną dostarczone na nasz magazyn bezpośrednio od producentów lub dystrybutorów.

Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty o różnych terminach realizacji, za termin wysłania zamówienia uznawany jest termin dłuższy.

Należy pamiętać, że podane terminy dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki, należy do nich doliczyć czas potrzebny na dostawę przez kuriera (dostawa na kolejny dzień roboczy).

Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, iż z uwagi na zwiększone zainteresowanie danym produktem, faktyczny czas realizacji zostanie wydłużony. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji natychmiast informujemy Klienta telefonicznie.

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

 

Przy każdym z produktów podajemy przybliżony czas realizacji zamówienia, czyli czas jaki potrzebujemy na wysłanie do Ciebie danego produktu. Jest on liczony od momentu przyjęcia zamówienia.

Jeśli przy produkcie znajduje się oznaczenie:
w ciągu 48h - oznacza to, że produkt znajduje się na naszym magazynie - paczka zostanie przygotowana do wysyłki lub wydania w ciągu 48 godzin (dot. dni roboczych)
w ciągu 4 dni, 7 dni, 14 dni - tak oznaczone są produkty z dłuższym czasem realizacji, które zostaną dostarczone na nasz magazyn bezpośrednio od producentów lub dystrybutorów.

Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty o różnych terminach realizacji, za termin wysłania zamówienia uznawany jest termin dłuższy.

Należy pamiętać, że podane terminy dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki, należy do nich doliczyć czas potrzebny na dostawę przez kuriera (dostawa na kolejny dzień roboczy).

Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, iż z uwagi na zwiększone zainteresowanie danym produktem, faktyczny czas realizacji zostanie wydłużony. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji natychmiast informujemy Klienta telefonicznie.

4. Czy można określić godzinę dostawy?

Sklep nie ma wpływu na godzinę doręczenia przesyłki. W cenie przesyłki zapewniamy usługę PDI (Informacja przed doręczeniem) Usługa Informacja przed doręczeniem (PDI) zapewnia wcześniejszy proaktywny kontakt z odbiorcą przesyłki, jeszcze przed jej dostarczeniem przez kuriera. Tuż po nadaniu przesyłki do odbiorcy wysyłany jest sms z informacją o jej planowanym dostarczeniu. SMS zawiera także użyteczne dla odbiorcy informacje, np. o wysokości kwoty pobrania. Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier kontaktuje się z odbiorcą i ustala porę doręczenia przesyłki. Wtedy też, bez dodatkowych formalności, odbiorca może wskazać inny adres niż ten, podany na liście przewozowym. Gdy doręczenie pod zmieniony adres będzie realizowane przez kurierów z tego samego terminala, nie jest naliczana dodatkowa opłata.

Kurier - Planowany dzień doręczenia na kolejny dzień roboczy w godzinach 9.00 - 20.00. W celu określenia bliższego przedziału godzinowego, prosimy o kontakt w dniu doręczenia z Contact Center oraz podanie numeru listu nadawczego.

Listy nadawcze są wprowadzane do systemu w dniu nadania ok godz. 20.00

5. Kiedy zamówienie zostanie wysłane?

Przy każdym z produktów podajemy przybliżony czas realizacji zamówienia, czyli czas jaki potrzebujemy na wysłanie do Ciebie danego produktu. Jest on liczony od momentu przyjęcia zamówienia.

Jeśli przy produkcie znajduje się oznaczenie:
w ciągu 48h - oznacza to, że produkt znajduje się na naszym magazynie - paczka zostanie przygotowana do wysyłki lub wydania w ciągu 48 godzin (dot. dni roboczych)
w ciągu 4 dni, 7 dni, 14 dni - tak oznaczone są produkty z dłuższym czasem realizacji, które zostaną dostarczone na nasz magazyn bezpośrednio od producentów lub dystrybutorów.

Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty o różnych terminach realizacji, za termin wysłania zamówienia uznawany jest termin dłuższy.

Należy pamiętać, że podane terminy dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki, należy do nich doliczyć czas potrzebny na dostawę przez kuriera (dostawa na kolejny dzień roboczy).

Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, iż z uwagi na zwiększone zainteresowanie danym produktem, faktyczny czas realizacji zostanie wydłużony. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji natychmiast informujemy Klienta telefonicznie.

W momencie odebrania przesyłki przez kuriera zostaje zmieniony status zamówienia na Wysłane.

6. Formy i koszty dostawy/odbioru

Dostawy towarów zamawianych w sklepie internetowym są realizowane na terenie całej Polski. Koszt dostawy jest doliczany do zamówienia automatycznie, po zaznaczeniu w formularzu zamówienia wybranej formy wysyłki. Koszty wysyłki można sprawdzić przez złożeniem zamówienia w opisie produktu oraz w koszyku, klikając opcję "Sprawdź koszt wysyłki".

Dostępne formy wysyłki/odbioru:
a) Odbiór osobisty w Krakowie ul.Łagiewnicka 39 (płatność w formie przedpłaty na konto bankowe) - Pełną wartość zamówienia należy wpłacić na podane w zamówieniu konto bankowe Sprzedawcy. Zamówienie można odbierać w Arma-san ul. Sienkiewicza 75/77 Łódź, w godzinach 10:00-18:00, po zaksięgowaniu na koncie bankowym pełnej wartości zamówienia oraz zmianie statusu zamówienia na "Do odebrania w Arma-san ul. Sienkiewicza 75/77 Łódź

b) Odbiór osobisty w Łodzi ul. Sienkiewicza 75/77 (płatność gotówką przy odbiorze) - Zamówienie można odbierać w Arma-san ul. Sienkiewicza 75/77 Łódź, w godzinach 10:00-18:00, po zmianie statusu zamówienia na "Do odebrania w Arma-san ul. Sienkiewicza 75/77 Łódź. Pełna wartość zamówienia płatna gotówką w momencie odbioru zamówienia.

c) Kurier - (płatność w formie przedpłaty na konto bankowe) - Pełną wartość zamówienia wraz z kosztami przesyłki należy wpłacić na podane w zamówieniu konto bankowe Sprzedawcy. Wysyłka zamówienia następuje po zaksięgowaniu na koncie bankowym pełnej wartości zamówienia.

d) Kurier - pobranie (płatność gotówką przy odbiorze) - Wysyłka zamówienia następuje po mailowym potwierdzeniu zamówienia. Pełna wartość zamówienia wraz z kosztami przesyłki płatna gotówką w momencie doręczenia przesyłki.

7. Bezpieczeństwo przesyłki

Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki, są bardzo solidnie zapakowane oraz dodatkowo oklejone taśmą bezpieczeństwa. Każdy produkt przed wysłaniem jest dokładnie sprawdzany pod względem kompletności, stanu technicznego obudowy i elementów przyłączeniowych. Wszystkie nadawane przez nas przesyłki są ubezpieczane na pełną wartość zamówienia. Dodatkowo dzięki możliwości śledzenia poszczególnych etapów dostawy, mamy możliwość natychmiastowego reagowania w przypadku opóźnień.

Odbierając przesyłkę od kuriera należy sprawdzić czy dostarczona przesyłka nie jest naruszona, czy nie doznała ona ubytku lub uszkodzenia dającego się z zewnątrz zauważyć. W przypadku zastrzeżeń, co do stanu doręczanej przesyłki, należy przed podpisaniem listu przewozowego, spisać z kurierem protokół szkodowy. Druk protokołu szkodowego posiada kurier. W treści protokołu należy dokładnie określić stan przesyłki i ewentualne przyczyny szkody. Protokół musi być podpisany przez kuriera i Kupującego. Zapis o sporządzeniu protokołu szkodowego winien być zamieszczony na liście przewozowym.

8. Odbiór osobisty

Zamówienia można odebrać osobiście w Arma-san ul. Sienkiewicza 75/77 Łódź, od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00, po zmianie statusu zamówienia na "Do odebrania w Arma-san. Płatność za zakupione produkty bez dodatkowych kosztów dostawy.

UWAGA: Aby odebrać zamówiony i z góry opłacony produkt wymagany jest dokument ze zdjęciem, potwierdzający Twoją tożsamość. Odbierając zamówienie należy podać dane dotyczące zamówienia (numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego). W przypadku gdy osoba która będzie odbierać towar, nie jest wskazana w zamówieniu, powinna ona posiadać przy sobie pisemne upoważnienie do jego odbioru (nie dotyczy płatności gotówką na miejscu).

9. Sposoby płatności.

Udostępniamy następujące formy płatności:
a) Przedpłata na konto bankowe - Nr konta bankowego:  Jako tytuł przelewu należy wpisać przypisany numer zamówienia przesłany na adres e-mail.
b) Gotówka przy odbiorze - W zależności od formy wysyłki/odbioru: pracownikowi firmy kurierskiej, pracownikowi firmy Arma-san.

10. Aktualizowanie cen w sklepie internetowym arma-san.com.pl

Wszystkie ceny podawane w sklepie są aktualne. Ceny podane przy każdym produkcie są wiążące w chwili składania zamówienia. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT 23% (ceny brutto). Koszty wysyłki są doliczane do cen produktów w zależności od zaznaczonej formy wysyłki.

Koszty wysyłki można sprawdzić przez złożeniem zamówienia klikając na zakładkę "Koszt wysyłki" w opisie produktu oraz w koszyku, klikając opcję "Oblicz koszt wysyłki".

11. Wystawianie faktur VAT

Wystawiamy fakturę VAT do każdego złożonego u nas zamówienia. Faktura jest wysyłana razem z zamówieniem.

12. Jak długa jest gwarancja ?

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają pełną gwarancję producenta, obowiązującą na terenie całej Polski.

Oznacza to, że każdy zakupiony u nas produkt można serwisować we wszystkich punktach serwisowych na terenie kraju. Wykaz tych punktów znajduje się na druku gwarancji, który otrzymasz wraz z towarem. Można go również znaleźć na stronach producentów oraz na stronie w zakładce punkty serwisowe.

Należy pamiętać, że gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

Karta gwarancyjna przesyłana jest wraz z zamówieniem. Okres gwarancji podany jest na karcie gwarancyjnej. Długość Gwarancji uzależniona jest od producenta i może wynosić standardowo od 12-36 m-cy lub dłużej. Na niektóre produkty istnieje możliwość przedłużenia gwarancji za dodatkową opłatą - szczegóły w kartach gwarancyjnych.

13. Czy jest polska instrukcja, gwarancja ?

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe, posiadają wymagane przez polskie prawo atesty, instrukcje obsługi i są objęte gwarancjami poszczególnych producentów.

Oznacza to, że każdy zakupiony u nas produkt można serwisować we wszystkich punktach serwisowych na terenie kraju. Wykaz tych punktów znajduje się na druku gwarancji, który otrzymasz wraz z towarem. Można go również znaleźć na stronach internetowych producentów.

Należy pamiętać, że gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

Karta gwarancyjna przesyłana jest wraz z zamówieniem. Okres gwarancji podany jest na karcie gwarancyjnej. Długość Gwarancji uzależniona jest od producenta i może wynosić standardowo od 12-36 m-cy lub dłużej. Na niektóre produkty istnieje możliwość przedłużenia gwarancji za dodatkową opłatą - szczegóły w kartach gwarancyjnych.

14. Gdzie znajduje się najbliższy punkt serwisowy?

Wykaz autoryzowanych serwisów podany jest na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Adresy oraz numery telefonów do punktów serwisowych na terenie Polski znajdują się na stronach producentów oraz na stronie www w zakładce punkty serwisowe.

15. Możliwość zwrotu

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) Kupujący jako Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty odbioru towaru, zawiadamiając o tym Sprzedawcę mailowo lub listem poleconym.

W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, Kupujący winien niezwłocznie przesłać zakupiony towar wraz z oświadczeniem oraz kserokopią faktury VAT na adres Sprzedawcy - Arma-san ul. Sienkiewicza 75/77 Łódź z dopiskiem "zwrot", nie później niż do 14 dni od daty zawiadomienia. Kupujący dokonuje zwrotu na własny koszt. Zwroty towarów przesłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.

Zwrot zostanie przez Sprzedawcę przyjęty pod warunkiem, że towar jest w stanie niezmienionym, nie posiada śladów użycia, nie został w żaden sposób uszkodzony, posiada niezniszczone opakowanie producenta, dokumentacje techniczną i kartę gwarancyjną. Sprzedawca po otrzymaniu i zweryfikowaniu z wynikiem pozytywnym zwracanych towarów prześle do Kupującego fakturę korygującą na zwrócone towary i koszt przesyłki zgodnie z zamówieniem, celem potwierdzenia kopii faktury korygującej i odesłania jej na adres Sprzedawcy. Sprzedawca po otrzymaniu potwierdzonej kopii faktury korygującej dokona zwrotu należności za zwrócone towary i koszt przesyłki zgodnie z zamówieniem, w terminie 14 dni na podany przez Kupującego rachunek bankowy.

Zamówienie w trakcie realizacji

1. Jaki jest status mojego zamówienia ?

Od chwili złożenia zamówienia w sklepie do momentu doręczenia przesyłki będą Państwo, na bieżąco informowani o przebiegu realizacji zamówienia. Wszystkie niezbędne informacje będą wysyłane na adres e-mail podany w zamówieniu.

Od momentu złożenia zamówienia otrzymają Państwo następujące informacje w kolejnych etapach jego realizacji:

  • Zamówienie zostało przyjęte
  • Zamówienie oczekuje na wpłatę / Zamówienie oczekuje na potwierdzenie
  • Zamówienie w trakcie realizacji
  • Zamówienie wysłane Kurier / Zamówienie do odebrania w Arma-san ul. Sienkiewicza 75/77 Łódź
  • Zamówienie doręczone

2. Jaki jest numer konta bankowego ?

Przelewu dokonuje się, po otrzymaniu na podany w zamówieniu adres e-mail informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji, wraz z przypisanym numerem zamówienia oraz numerem konta bankowego.

Nr konta bankowego:  Jako tytuł przelewu należy wpisać przypisany numer zamówienia przesłany na adres e-mail podany w zamówieniu.

3. Czy mogę zmienić, anulować zamówienie?

Dokonywać zmian w zamówieniu można do momentu, dopóki zamówienie nie zostanie wysłane. Aby, dokonać jakichkolwiek zmian w swoim zamówieniu, należy skontaktować się z osobą zajmującą się Państwa zamówieniem za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresu e-mail podanego w zamówieniu.

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) Kupujący jako Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty odbioru towaru, zawiadamiając o tym Sprzedawcę mailowo lub listem poleconym.

Przesyłka w trakcie doręczenia

1. Przesyłka kurierska

W przypadku przesyłki kurierskiej istnieje możliwość śledzenia statusu przesyłki on-line. W momencie nadania przesyłki, przesyłamy numer listu przewozowego wraz z linkiem do strony firmy kurierskiej  na podany w zamówieniu adres e-mail. Aby, uzyskać bieżącą informację o statusie przesyłki wystarczy wpisać przesłany numer listu przewozowego do formularza na stronie firmy kurierskiej. W cenie przesyłki zapewniamy usługę PDI (Informacja przed doręczeniem) Usługa Informacja przed doręczeniem (PDI) zapewnia wcześniejszy proaktywny kontakt z odbiorcą przesyłki, jeszcze przed jej dostarczeniem przez kuriera. Tuż po nadaniu przesyłki do odbiorcy wysyłany jest sms z informacją o jej planowanym dostarczeniu. SMS zawiera także użyteczne dla odbiorcy informacje, np. o wysokości kwoty pobrania. Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier kontaktuje się z odbiorcą i ustala porę doręczenia przesyłki. Wtedy też, bez dodatkowych formalności, odbiorca może wskazać inny adres niż ten, podany na liście przewozowym. Gdy doręczenie pod zmieniony adres będzie realizowane przez kurierów z tego samego terminala, nie jest naliczana dodatkowa opłata.

Kurier - Planowany dzień doręczenia na kolejny dzień roboczy w godzinach 9.00 - 20.00. W celu określenia bliższego przedziału godzinowego, prosimy o kontakt w dniu doręczenia z Contact Center oraz podanie numeru listu nadawczego.

Listy nadawcze są wprowadzane do systemu w dniu nadania ok godz. 20.00

Firma kurierska zapewnia wniesienie towarów o wadze do 31,5 kg (w systemie od drzwi do drzwi). W przypadku cięższych przesyłek pomoc przy ich przeniesieniu zależy od dobrej woli i możliwości kuriera

2. Umówienie się z kurierem

W celu określenia bliższego przedziału godzinowego, prosimy o kontakt w dniu doręczenia z Contact Center oraz podanie numeru listu nadawczego.

W cenie przesyłki zapewniamy usługę PDI (Informacja przed doręczeniem) Usługa Informacja przed doręczeniem (PDI) zapewnia wcześniejszy proaktywny kontakt z odbiorcą przesyłki, jeszcze przed jej dostarczeniem przez kuriera. Tuż po nadaniu przesyłki do odbiorcy wysyłany jest sms z informacją o jej planowanym dostarczeniu. SMS zawiera także użyteczne dla odbiorcy informacje, np. o wysokości kwoty pobrania. Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier kontaktuje się z odbiorcą i ustala porę doręczenia przesyłki. Wtedy też, bez dodatkowych formalności, odbiorca może wskazać inny adres niż ten, podany na liście przewozowym. Gdy doręczenie pod zmieniony adres będzie realizowane przez kurierów z tego samego terminala, nie jest naliczana dodatkowa opłata.

Listy nadawcze są wprowadzane do systemu w dniu nadania ok godz. 20.00

3. Czy można określić godzinę dostawy ?

Sklep nie ma wpływu na godzinę doręczenia przesyłki. W cenie przesyłki zapewniamy usługę PDI (Informacja przed doręczeniem) Usługa Informacja przed doręczeniem (PDI) zapewnia wcześniejszy proaktywny kontakt z odbiorcą przesyłki, jeszcze przed jej dostarczeniem przez kuriera. Tuż po nadaniu przesyłki do odbiorcy wysyłany jest sms z informacją o jej planowanym dostarczeniu. SMS zawiera także użyteczne dla odbiorcy informacje, np. o wysokości kwoty pobrania. Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier kontaktuje się z odbiorcą i ustala porę doręczenia przesyłki. Wtedy też, bez dodatkowych formalności, odbiorca może wskazać inny adres niż ten, podany na liście przewozowym. Gdy doręczenie pod zmieniony adres będzie realizowane przez kurierów z tego samego terminala, nie jest naliczana dodatkowa opłata.

Kurier - Planowany dzień doręczenia na kolejny dzień roboczy w godzinach 9.00 - 20.00. W celu określenia bliższego przedziału godzinowego, prosimy o kontakt w dniu doręczenia z Contact Center oraz podanie numeru listu nadawczego.

Listy nadawcze są wprowadzane do systemu w dniu nadania ok godz. 20.00

Obsługa posprzedażowa

1. Korekta faktury

Jeśli w podanych danych nabywcy na fakturze wystąpiła pomyłka, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Kupujący powinien wystawić notę korygującą.

2. Duplikat faktury

W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia. Duplikat zostanie wysłany na adres Kupującego za pośrednictwem Poczty Polskiej.

3. Możliwość zwrotu

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) Kupujący jako Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty odbioru towaru, zawiadamiając o tym Sprzedawcę mailowo lub listem poleconym.

W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, Kupujący winien niezwłocznie przesłać zakupiony towar wraz z oświadczeniem oraz kserokopią faktury VAT na adres Sprzedawcy - Arma-san ul. Sienkiewicza 75/77 Łódź z dopiskiem "zwrot", nie później niż do 14 dni od daty zawiadomienia. Kupujący dokonuje zwrotu na własny koszt. Zwroty towarów przesłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.

Zwrot zostanie przez Sprzedawcę przyjęty pod warunkiem, że towar jest w stanie niezmienionym, nie posiada śladów użycia, nie został w żaden sposób uszkodzony, posiada niezniszczone opakowanie producenta, dokumentacje techniczną i kartę gwarancyjną. Sprzedawca po otrzymaniu i zweryfikowaniu z wynikiem pozytywnym zwracanych towarów prześle do Kupującego fakturę korygującą na zwrócone towary i koszt przesyłki zgodnie z zamówieniem, celem potwierdzenia kopii faktury korygującej i odesłania jej na adres Sprzedawcy. Sprzedawca po otrzymaniu potwierdzonej kopii faktury korygującej dokona zwrotu należności za zwrócone towary i koszt przesyłki zgodnie z zamówieniem, w terminie 14 dni na podany przez Kupującego rachunek bankowy.

4. Zgłoszenie reklamacyjne

Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe, posiadają wymagane przez polskie prawo atesty, instrukcje obsługi i są objęte gwarancjami poszczególnych producentów.

Oznacza to, że każdy zakupiony u nas produkt można serwisować we wszystkich punktach serwisowych na terenie kraju. Wykaz tych punktów znajduje się na druku gwarancji, który otrzymasz wraz z towarem. Można go również znaleźć na stronach internetowych producentów.

Należy pamiętać, że gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

Karta gwarancyjna przesyłana jest wraz z zamówieniem. Okres gwarancji podany jest na karcie gwarancyjnej. Długość Gwarancji uzależniona jest od producenta i może wynosić standardowo od 12-36 m-cy lub dłużej. Na niektóre produkty istnieje możliwość przedłużenia gwarancji za dodatkową opłatą - szczegóły w kartach gwarancyjnych.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt

Promocje